Frases positives

Benvinguts de nou al criTeri !

Encetem el nou any amb el criTeri com a bandera. Amb l'esforç i l'obligació de ser optimistes. Volem reivindicar que ja n'estem farts de llegir calamitats per tot arreu ! Per això per la primera editorial de l'any, us proposem fer una llista de frases positives i optimistes, malgrat el perill de que s'ens titlli de Naïfs i senzills, ajudeu-nos a completar la llista !!



- El sol brilla i escalfa
- Les gotes de la pluja em refresquen la cara 
- Busco la gent que somriu pels carrers
- La música és meravellosa i m'acompanya
- Fer l'amor és genial
- M'encanta el pa amb tomata amb fuet i un bon oli d'oliva
- El transport públic funciona bé la majoria de les vegades
- La gent és bona
- L'olor de l'escudella de la mare és tocar el cell amb les mans
- Els núvols dibuixen formes increïbles al cel
- Una dutxa d'aigua calenta és orgàsmica
- Els petits plaers són poderosos
- M'encanta petar-me de riure
- Xiular és meravellós
 
Salut i criTeri !!
revistacriteri@gmail.com

Share this:

4 comentaris :

  1. Amb 20 piscines tinc endorfines per tota la setmana.

    ResponElimina
  2. - M'encanta el soroll que fa la càmera al tirar una foto

    ResponElimina
  3. M'agrada deixar-me anar sense restriccions !

    ResponElimina
  4. crec que aquestes frases no son actes per joves de 12 anys

    ResponElimina

 
Copyright © Revista CriTeri. Designed by OddThemes