Prestatgeria Rococó

Heu sentit a parlar de la crisi, oi?
Doncs bé l'altre dia a casa dels meus pares, la meva mare em va dir...-'Nena, ajuda'm a llençar aquest moble'-. Ràpidament em vaig girar, amb els temps que corren i llençant mobles!!!El seu argument és que no quedava bé amb la resta així que no el volia. Però, aquell moble havia perdut la seva utilitat? Deixava de ser necessària en aquella casa? Doncs resulta que no, així que vaig pensar...Si no t'agrada així, canviem-lo!! I així ho varem fer:


En aquest Fes-t'ho tu, la idea és només orientativa, ja que podeu tenir mil mobles diferents, que us agradi de colors mil, i que vulgueu fer servir mil papers estrambòtics, o cap. De moment anem per feina i us explico com ho vaig fer jo.

A partir del moble vell dels meus pares (un moble per posar CDs o llibres) que era de color gris, varem obtenir un moble...com us ho diria...més d'estil rococó!! ens tons marrons wengué. La pintura i el paper decoratiu pot ser de l'estil que més us agradi...

Un cop tenim la pintura del color que més us agradi (si heu de comprar-la, penseu en quin és el material del moble), ja podem començar a pintar. Si creieu oportú podeu passar-hi paper de vidre perquè quedi més llis.

Quan el moble ja està sec, llavors només quedar fer volar la imaginació!!!!
En aquest cas hem fet servir un paper de regal (estil butaca segle XVIII), hem pres mides del fons del moble i ho hem folrat de dalt a baix! Podeu enganxar el paper amb cola o amb celo.

El resultat final va ser el següent:


Doncs això és tot, espero que pugueu reciclar molts mobles!!!




Share this:

2 comentaris :

  1. realment, ets una artista!! molt bona idea! ho consideraré!

    ResponElimina
  2. nena tu vales muchooooo realment es un altre moble estic contenta de com ma quedat

    ResponElimina

 
Copyright © Revista CriTeri. Designed by OddThemes