Vacances amb el Kindle. Els llibres electrònics no pesen!

Fa més d'un any que tinc el llibre electrònic Kindle i n'estic encantat. I ara que arriben les vacances és quan tenim més temps per relaxar-se i gaudir d'un bon llibre electrònic a la platja, a l'hamaca, a l'avió, en una terrassa... 


Jo tinc el Kindle normal i ja us en vaig parlar però també us volia comentar que fa poc vaig poder veure i tastar el Kindle Paperwhite i és una meravella,

és com el Kindle normal (pantalla paper que no cansa a la vista i no reflexa a la platja) però si vols pots activar una llum interna que fa que no hagis d'obrir el llum de la tauleta de nit per llegir. Em va semblar senzillament genial, molt millor que la llumeta externa que jo tinc, i si ara me l'hagués de comprar potser triaria aquest tot i que és més car.

Nota: No us confoneu amb el Kindle Fire que és la tauleta d'Amazon i jo personalment no la recomano. Si vols una tauleta millor el Nexus 7 ;-)


I com que ha arribat la calor i amb ella la mandritis... em costa escriure així que he volgut recuperar aquests 3 articles que crec que poden ser molt útils per si voleu llegir a l'estiu.

  • Envia continguts al teu Kindle (llibres, articles, documents....). Article imprescindible si tens un Kindle. És un article molt complet i que n'estic molt content. Jo personalment utilitzo molt el que explico en el punt 1 (programa Calibre), el punt 3 (Enviar un article de la web) i el punt 5 (Enviar una mostra d'un llibre).
  • Llibre electrònic (ebook). Explico on trobar llibres i els diferents formats en que podem trobar els llibres. epub, pdf, mobi. He actualitzat l'article amb un parell d'adreçes on trobar llibres en català :)

Us podeu descarregar els 3 articles junts directament en format epub o enviar-lo directament al vostre Kindle, iPhone o iPad des d'aquest Readlist.


I abans de despedir-me us recomano un llibre. De tots els que m'he llegit el que m'ho he passat més bé és: "L'avi de 100 anys que es va escapar per la finestra" de Jonas Jonasson.



El meu avi tenia el do de captivar el públic quan s’asseia al banc de les mentides, lleugerament inclinat endavant repenjant-se en el bastó i amb la boca plena de rapè.

-I això va passar de veritat, avi?

-La gent que només explica la veritat no val la pena escoltar-se-la –deia l’avi.

Aquest llibre l’hi dedico a ell.
                                                         
L'avi de 100 anys que es va escapar per la finestra
Jonas Jonasson 

Share this:

Publica un comentari a l'entrada

 
Copyright © Revista CriTeri. Designed by OddThemes