Punt i seguit (II)

En el post anterior us vaig mostrar tres fotografies de la sèrie "Punt i seguit" que no és més que una col·laboració amb Muriel Villanueva, una escriptora que va de a millor. Avui comentaré una mica el darrera d'algunes de les tres properes fotos. 

Punt de sutura

Solia anar en bicicleta, abans més que ara i passejant pel bosc de can Déu de Sabadell em vaig trobar amb una cosa que em va deixar gelat. El tall enorme i rogenc que atravessava el bosc de punta a punta era un projecte-gasoducte que portava gas de no sé on.




Vaig tenir la sort de trobar-me'l i no vaig pedre l'ocasió de treure'n el meu profit personal. Corria l'any 2013. Va ser una de les primeres fotos d'aquest projecte i la conversa amb el protagonista humà de la foto era temptativa i a la vegada un tastet de veure la predisposició de la gent a fer coses per tu.

Ell sempre es va mostrar predisposat i ens ho vam passar molt bé en fer diverses proves damunt el tub enorme. Actualment això ja està tapat. I el gasoducte també.

Aquí deixo la història que el cor de la Muriel va imaginar.

Punt de connexió

Lyon, museu de la minuatura i el cinema. Una de les ciutats de les que més profit museístic he tret és Lyon. El viatge va ser un regal de la meva parella Laura i, realment, el Març de fa dos anys era un mes gris i una mica plujós a l'indret. A falta de ganes d'estar al carrer, que també hi vam estar, visitar museus i deixar-se sorprendre per les miniatures va esdevenir el nostre passatemps!


Quan vaig veure aquestes cadires i taules, gairebé vaig sentir l'olor de colònia de la professora de la "guarde". Era una imatge molt viva en la meva memòria innocent. Càmera en mà vaig fer algunes preses d'aquell indret connectat directament al meu passat. No us perdeu la història que Muriel va inventar basant-se en la foto. 

Punt àlgid

Fotos d'arxiu, aquelles que sense voler surten, i són acceptades per a formar part del projecte. Vet aquí la història.


Abel Pau. www.abelpau.com

Ah, encara podeu aportar alguan coseta al projecte de la productora Círculo Bipolar: un curt basat en un conte del recull de contes "Nines" de Muriel Villanueva. 




Share this:

Publica un comentari a l'entrada

 
Copyright © Revista CriTeri. Designed by OddThemes