Hangout, converses de vídeo. Millor que Skype!

Google no para, cada vegada té més serveis i cada vegada funcionen millor. Hangout és el nom que a posat a les converses de vídeo i ens permeten parlar amb 10 persones al mateix temps. 

Hangout per diferents proves que he fet jo i altres companys actualment funciona millor que Skype. És completament gratuït, no cal instal·lar cap programa al nostre ordenador i és molt fàcil d’utilitzar. L’únic difícil és recordar el nom!


Per utilitzar-lo només hem d’entrar amb el nostre compte de Google. Podem entrar per diferents maneres; jo la que utilitzo és entrar al Gmail i a l’apartat de chat (a baix a l’esquerra) comencem un chat de text amb la persona que ens volem comunicar:
     Ei, estàs per aquí?
                    Si, ja estic pentinada
     Fem un Hangout ;-) ?

Un cop iniciat el chat de text si volem iniciar la conversa en vídeo només cal apretar la icona d'iniciar vídeo, l’altra persona accepta i ja està. Tot funciona des del navegador.



MÉS:

  • Es pot compartir pantalla. Molt útil per si treballes en equip i vols ensenyar el que estàs fent o estàs amb els teus pares o avis i els hi has de configurar alguna cosa a distància.
  • PCs i mòbils. Pots parlar entre ordenadors i també entre mòbils si tenen càmera. O entre una persona que esta davant d’un ordenador i l’altra amb el mòbil. En el mòbil s’ha de tenir instal·lat l’aplicació Google + perquè funcioni.
  • Tens un apartat d'efectes molt aconseguit. Et pots posar un barret pirata, ulleres, barba o una cara de gos... riureu una estona.
  • Pots compartir un document i escriure vàries persones al mateix temps. En tot moment veus com va escrivint alhora tota la gent. Molt útil per treballar a distància. La primera vegada que ho proves sembla màgia.


Actualment sembla que funciona millor Hangout que Skype, i per mi és més còmode perquè Skype no ho tinc instal·lat a tot arreu ni obert normalment. Sembla que a Skype no li senta be pertànyer a Microsoft. Dels serveis que he provat també va molt bé iChat o FaceTime però aquests només funcionen entre dispositius de la poma.

El mes vinent serà un especial “Nexus 4”, fa 3 dies que em va arribar i és molt aviat per fer una valoració. Només puc dir que va molt ràpid; em vaig a jugar una estoneta amb la nova llaminadura...

Salut i Criteri


Share this:

1 comentari :

  1. La meva experiència amb hangout és fins ara magnífica!! Fàcil d'emprar i sense complicacions...
    Per cert, no demana instal·lar cap programa, però sí un complement o plugin (que triga uns 5 segons, per cert)

    ResponElimina

 
Copyright © Revista CriTeri. Designed by OddThemes