Senyàlia

El primer de tot, volem agraïr a tota la gent que ja comença a enviar fotos per a aquesta secció! Entre tots, quedarà millor (que tampoc no és massa complicat...). L’adreça, la de sempre:
criteri@elcrit.org


1. Cadaquès

Aquí tenim un altre exemple de mediterraneïtat social...el primer, un missatge de protesta per la que es considera una quota d’accès a l’esglèsia de la ciutat inapropiadament cara, i qüestiona si la recaptació serà pels pobres; a continuació, es veu que un altre company pensa que 1 € no és una suma tan significativa com per protestar, i de pas, aprofita per deixar la “puya” sobre la supossada tacanyeria dels catalans...en fi.




2. Espanya (rebuda per internet)

La sinceritat és sempre un factor que els clients de tot establiment agraeixen i valoren...en aquest cas, el propietari del negoci ha volgut deixar ben clar el motiu del tancament temporal...




3. Estats Units centrals

Una de les bases del progés humà és aprendre dels errors propis, i també dels errors d’altres. En aquest cas, aquesta persona ha volgut compartir la seva experiència vital per donar un avís a la societat: “mira dues vegades, les motos són a tot arreu”. La veritat és que estaria bé saber com va quedar la moto...



Share this:

Publica un comentari a l'entrada

 
Copyright © Revista CriTeri. Designed by OddThemes